reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Tiererová

Lucia Tiererová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Násilne relokovaná z Bostonu do Montréalu, kde je síce trochu zima, ale zato tam majú super chrumkavé bagety a čokoládové croissanty. Zoznam autorových rubrík:  MontréalAmeeerikaLondýnCestovinyVeci od veci中国

reklama

Ameeerika

Začiatky a konce

Lucia Tiererová

Začiatky a konce

Spoza dverí sa ozýva podnapito-veselý smiech môjho spolubývajúceho, jeho kamarátov a kamarátiek. Večer začínajú predprípravou, six-pack Coronny Light zo supermarketu je cenovo omnoho výhodnejší ako akékoľvek pivo v bare. Napriek množstvu ľudí sa cítim sama. Sama. Jednoducho sama. Inak to pomenovať neviem.

  • 11. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 629x
  • 5
Americke zdravotnictvo

Lucia Tiererová

Americke zdravotnictvo

Moje skusenosti s doktormi a nemocnicami na Slovensku boli aj dobre, aj zle. A hoci v Amerike som uz par rockov, zatial som sa vsemozne snazila byt zdrava, lebo som vedela ze choroba tu moze vyjst draho. Ako studentke mi moja skvela skola plati zakladne zdravotne osetrenie, co v preklade znamena prvych $300 a potom 80% az do vysky $1000. Ak si myslite, ze toto je vela penazi, hlboko sa mylite. Napriek tomu som si povedala, ze predsa je nezymsel to nevyuzit, a ze aj 300 dolarov je dobrych. A tak som sa vydala hladat dermatologa.

  • 28. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 130x
  • 14
Drive-thru (your life)

Lucia Tiererová

Drive-thru (your life)

Drive-through, hovorovo aj drive-thru, sú známe aj na Slovensku najmä vďaka McDonaldu a hraničným prechodom, kde vodiči musia prišoférovať presne k okienku. Kým drive-thru colnica by bola pre priemerného Američana asi zážitkom (teda ako vôbec každá colnica), Amíci dokážu prešoférovať všeličím iným.

  • 7. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 137x
  • 15
International Dinner

Lucia Tiererová

International Dinner

O medzinárodnom kulinárskom zážitku, o exotických odevoch, a o tom ako trvávim voľný čas...

  • 6. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 912x
  • 2
Nechodí, stále nechodí...

Lucia Tiererová

Nechodí, stále nechodí...

Vážená pani poštárka, vážený pán poštár,

  • 8. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 761x
  • 14
reklama
New York

Lucia Tiererová

New York

New York som si predstavovala úplne inak. Možno to bolo zlým a upršaným počasím, možno to bolo iba mojimi nerealistickými predstavami, ale New York ma prekvapil. Tak ako každé veľké mesto, aj v New Yorku sa dajú nájsť turistami prepchaté nákupné centrá rovnako ako romantické zákutia.

  • 25. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 895x
  • 18
Parents & Family Weekend

Lucia Tiererová

Parents & Family Weekend

Vedeli ste, že v Amerike majú rodičovské združenia aj na vysokej škole? Že si robím srandu? To ani náhodou!

  • 2. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 510x
  • 5
Home, sweet home

Lucia Tiererová

Home, sweet home

Ako skúsená cestovateľka som si myslela, že mňa už kultúrny šok postihnúť nemôže. Hlboko som sa mýlila.

  • 7. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 361x
  • 28
Lietanie pre začiatočníkov

Lucia Tiererová

Lietanie pre začiatočníkov

Budík zvoní o pol štvrtej ráno. Zbalím rodinných príslušníkov, ktorí sú (samozrejme) ochotní vstávať aj takto skoro ráno, a nastáva presun na bratislavské letisko. Emocionálne lúčenie, objatie, božtek na líčko, a miznem v hlbinách za pasovou kontrolou...

  • 6. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 809x
  • 1
Moja škola - Bates College

Lucia Tiererová

Moja škola - Bates College

Napriek mojej dočasnej prítomnosti v Londýne, v skutočnosti som študentkou na maličkej škole Bates College v Amerike (Amerika = Spojené Štáty Americké), konkrétne v štáte Maine (to je tam kde žije Jana Harris). Keďže ja sama som o americkom školstve pred pár rokmi nemala ani poňatia, možno si niektorí radi prečítajú o tom, ako to tam chodí. Ale varujem, ak nemáš rád amerikanizmami prepletenú ľubozvučnú slovenčinu, neklikaj!

  • 13. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 727x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu